Fortuna bez cukru

Agros Nova Brands jako pierwszy postawił na 100% soki bez dosypywania cukru i w 2008 przeprowadził szeroko zakrojoną kampanię marki Fortuna. Kamikaze przygotowało i przeprowadziło działania w internecie. Nowy serwis internetowy stał się platformą komunikacyjną - w kolejnych odsłonach pojawili się w nim m.in. ekspert ds. żywienia oraz znany stołeczny barman. Mieliśmy przyjemność przygotować komplet materiałów video do osadzenia w serwisie oraz wszystkie kreacje do kampanii internetowej. W kolejnych latach kilkukrotnie odświeżaliśmy stronę komunikując nowe smaki.

Klient:Agros Nova Brands

Data:od czerwca 2008

portfolio_all_1 portfolio_all_2 portfolio_all_0100_mdu portfolio_all_0108_mdu portfolio_all_0109_mdu portfolio_all_0114_mdu portfolio_all_0133_mdu

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.