jatomi

perfekcyjna skóra.
perfekcyjna ja.

L'Oréal Paris Skin Perfection i Jatomi Fitness

Na początku 2016 roku marka L'Oréal Paris podjęła działania związane z promocją innowacyjnej gamy kosmetyków Skin Perfection. Główną ideę stanowiło nawiązanie do noworocznych postanowień kobiet dążących do perfekcji. Digitalowa kampania oparta była o cross-promocję z wiodącą siecią klubów fitness w Polsce – Jatomi Fitness.

Cele projektu:

dodatkowy sell-out Skin Perfection
dodatkowy sell-out Skin Perfection
pozyskanie nowych, młodszych konsumentek
pozyskanie nowych,
młodszych konsumentek
budowanie lovebrand
budowanie lovebrand

Landing page oferował pełną komunikację dotyczącą cross-promocji, zawierał aplikację konkursową, zintegrowaną z Instagramem, oraz prezentował kluczowe informacje o produkcie.

perfekcyjna skóra.
perfekcyjna ja.

Wraz z nadejściem nowego roku, wiele kobiet pragnie poprawić swój wygląd i kondycję. Bardzo często tworzą one listy noworocznych postanowień, które motywują w dążeniu do perfekcji, co stanowiło główną inspirację dla kampanii.

Działania obejmowały:

współpracę z siecią klubów fitness
współpracę z siecią klubów fitness
akcję polecającą z blogerką
akcję polecającą z blogerką
konkursy
konkursy
budowanie zasiegu
budowanie zasiegu

Bądź perfekcyjna z Jatomi

Jatomi Fitness to największa sieć klubów fitness w Polsce, w której skład wchodzi aż 37 placówek, wyposażonych w sprzęt najnowszej generacji. Przez styczeń i luty, w wybranych klubach, odbywały się dedykowane zajęcia Fit Girls sponsored by Skin Perfection, podczas których każda z uczestniczek otrzymała kosmetyk L'Oréal Paris. Akcja była reklamowana we wszystkich oddziałach materiałami POS (plakaty, naklejki, vlepki) rozmieszczonymi w salach, korytarzach i szatniach.

Ćwiczyło z nami 3000 kobiet w ponad 20 klubach Jatomi Fitness.

polaroid 1 polaroid 2 polaroid 3 polaroid 4 polaroid 5 polaroid 6

Konkursy

Główny konkurs polegał na stworzeniu własnej listy celów do wykonania i podzieleniu się nią z innymi użytkowniczkami.

Dodatkową aktywacją, mającą pobudzić kolejny kanał i zapewnić user-generated content w social mediach, było zamieszczanie zdjęć na Instagramie. Uczestniczki pokazywały, jak realizują swoje noworoczne postanowienia. Autorki najciekawszych prac otrzymały nagrody.

Obydwie akcje cieszyły się dużą popularnością.

Komunikacja przy pomocy hashtagów

#skinperfectionkonkurs
#jestemtegowarta

Lista Ania Lista Wioletta Lista Jadwiga

Akcja polecająca z blogerką

Wspólnie z autorką bloga Fit&Sexy, przygotowany został darmowy poradnik, w którym znajdowały się instrukcje prawidłowego ułożenia treningów oraz źródła niezbędnej motywacji do działania. Poradnik Perfekcyjnej Ciebie można było pobrać ze strony akcji.

poradnik perfekcyjnej ciebie

Pobierz darmowy Poradnik Perfekcyjnej Ciebie, dzięki któremu:

  • Skutecznie wyznaczysz postanowienia noworoczne
  • Zmotywujesz się do treningu w Jatomi Fitness
  • Dowiesz się jak pokonać słomiany zapał
pobierz poradnik
Poradnik perfekcyjnej ciebie

Efekty

>5612 zgłoszenia do konkursu na www
5612
zgłoszenia
do konkursu na www
529 zgłoszeń do konkursu do konkursu aplikacji Instagram
529
zgłoszeń
do konkursu w aplikacji Instagram
11349 pobrane kupony 40% zniżki na krem
11349
pobrane kupony
40% zniżki na krem
66% średni open rate mailingu
66%
średni open rate
mailingu

Formaty reklamowe - Narzędzia budujące zasięg

Działania digitalowe cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród konsumentek.
Gama produktów Skin Perfection została odpowiednio wyeksponowana, a akcje konkursowe zapewniły wysokie zaangażowanie wśród uczestniczek.

Jatomi Jatomi Jatomi
Jatomi Jatomi Jatomi
Jatomi

Kontakt

Planujesz działania w internecie? Podeślij nam brief!

Podeślij nam maila, zadzwoń lub wpadnij na kawę.